Přejít na obsah
Plavidla.cz

cespa

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

cespa's Achievements

Nově registrovaný

Nově registrovaný (1/14)

0

Popularita

  1. Zajímavé řešení, to si ten prostřední vodič anteny spojil se zábradlím a stínění jsi nechal volně? Mě by se líbil cca 1.5m bič, at je stejnej s vysílačkou, ale chtěj za nej 2500.- a to mi přijde dost....
  2. Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na antenu k "autorádiu" na lodi. Antena na "auta" se mi nelibi a shanim nejaký dlouhý bič, jenže pro FM modulaci kmitočet 88-105 . Máte nějaký tip...
  3. Ahoj, tak body k dozapojení jsem našel, jenže tam není příprava na nasazení hadice,ale jsou tam našroubované zátky se čtyřstranovou matkou. Nevíte, kde se dá sehnat místo nich vložka s niplem na nasezení hadice?
  4. Dobrý den, po koupi lodi se stále seznamujeme a tak bych se chtěl zeptat, jak funguje alarm motoru? Měl jsem za to, že po zapnutí klíčku se alarm aktivuje a hlídá teplotu vody,tlak oleje a hladinu oleje do Z nohy, jenže my když zapnem klíček, tak je ticho, zkusil jsem obejít cidlo hladiny oleje Z nohy a alarm se rozeznel. Je všechno v pořádku a nebo jsou nefunkční čidla oleje a teploty vody? Děkuji za info. Michal
  5. Děkuji za podporu, mám tu spodní výpust septiku z boku, takže asi celý septik nikdy nevysaju. při zkoušce jsem to asi málo zavodnil, takže sice macerator nasál, ale pak přisál vzduch a nevytlačil to z lodi. Ještě jednou děkuji.
  6. Děkuji za super tip, jedna se o motor 5.0L Mercruiser alpha, takže by to mohlo byt dle tvého popisu. O víkendu se juknu a napíšu. M
  7. Nebyl by problém přiject, jenže s koupí nové lodi máme problém z tažným na autě. S původní lodí cca 1T by to šlo, ale ted jsme na 3tunách a na to naše tažné nestačí.
  8. Takle to se zalitím praktikuji na klasickém chemickem záchodě, např v karavanu.
  9. Ted jsem mel rozebrané čerpadlo a impeler je v pořádku. Vycházím z toho, že po vyčištění septiku by se mnel zalejt vodou s přípravkem do cca 10% obsahu septiku , aby vznikli bakterie, které následně rozkladaji " výkaly".
  10. Dobrý den, při koupi lodi "ted v zimě" jsem vyšrouboval výpustní šroub na dně trupu lodi a nebylo na něm žádné těsnění-konopí atd. šroub je mosazny cca 1/2coul. Za týden bych chtěl na vodu a měl bych prozbu, mám šroub obalit konopím s vazelínkou? a nebo ho našroubovat zpět bez jakéhokoliv těsnění. Děkuji za rydy.
  11. Dobrý den, jelikož nemám "praktickou zkušenost" s odsáváním septuku na lodi, tak jsem se chtěl zeptat na princip zapojeni nádrže. Mám v lodi 90L septik se spodní výpustí a horním plněním. Plnění je jasné-hadice od záchodu,ale z výpustě mám hadici,která má je rozdělená " T" kde jedna cesta vede k el.čerpadlu a pak výpustí mimo lod k hladině a druhá cesta vede k zátce k vypusti-plnění septiku. Jde mi o to, zda touto zátkou lze i vysávat septik a nebo je to jen na doplnění vody do septiku. Problém je, že v takle zapojeném stavu mi motor nenasaje obsak septiku a nevyčerpá ho. Je takovéto zapojení správně a mám hledat problém v netěsnosti soustavy?Děkuji za rady.
  12. Na to jsem koukal a jsou tam síleně silné hadice cca v prumeru 6 cm, to bych je musel redukovat a omezil tak prutok v hadici. Ten šnek v bojleru ma vstup na 1/2 coulku a nejblíž k ní je právě vývod od termostatu k výfukám. Jen mám strach, abych nerozhodil symetrii chlazení motoru, nebot se jedná o V motor a já bych se napojil jen na jednu pulku dochlazování výfukových plynů.
  13. Chtěl jsem se poradit ohledně dozapojení bojleru na lodi. Mám tam 1,5Kw bojler na 220V a v nem je od výroby namontovanej šnek, tak mně napadlo,jestli bych ho neměl zapojit na chladící okruh motoru, např na hadici,co vede od termostatu k litinovým výfukám. Tím bych si vlastně ohříval vodu v bojleru. Nebo Vás napadá jiná možnost dozapojení, nebot 220V mám k dispozici jen v marine. Děkuji za postřehy. Michal
  14. Ahoj, chtěl jsem se zeptat,zda-li byjste neporadili, jak se zbavit nadměrné kondenzace vody v motorovem prostoru. Během týdne se stane, že se vytvoří voda v prolisech sání na motoru, na dne lodi atd. Té vody je docela dost. Měl jsem i vodu ve válcích a začínám mít pocit,že to byl kondenzat ze vnitřku litinových výfuků. Ted jsem je demontoval z důvodu přetěsnění a vodu jsem zatím ve válcích nenašel. Děkuji za jakékoliv tipy.
  15. Předpokládám, že bezpečnější bude, když vozík s lodí bude težší na oji, tak aby zatěžoval zadek auta a tím bylo auto stabilnější. pokut tu cestu uskutečním, tak napíšu postřehy z cesty.
×
×
  • Vytvořit...