Přejít na obsah
Plavidla.cz

Jbenda

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    669
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Jbenda's Achievements

Nově registrovaný

Nově registrovaný (1/14)

0

Popularita

  1. Jbenda

    Nova omezeni plavby

    To je výsledek chování idiotů na vodě.Bohužel to nemohlo dopadnout jinak.Jako bývalí zastánce jízdy v kluzu a majitel vodního skutru musím jen souhlasit a doufám že to tak zůstane .
  2. Jestliže chceš mít malou spotřebu hlavně nekupuj gumák????
  3. Je pravda že spousty z nás je na vodě od malička a měli jsme tu čest naslouchat někoho zkušenějšího kdo nám řekl jak se na vodě chovat. Však dle chování některých vůdcu malých plavidel dnes ani nevědí co je to přechodový režim. Nemluvě o ježdění kolem zakotvených plavidel, noční jízdě s muzikou naplno atd. Vždy jsem byl pro povolení jízdy v kluzu na českých přehradách avšak dnes přitom co vidím co se na vodě děje bych souhlasil i se zavedením provozu pouze ve výtlačném režimu .Povinný kurz slušného chování a pravidel na vodě.
  4. Tak samo jirkas má pravdu .Sám mám MR1. Ovšem záleží především na zdravosti celého systému. Těsnosti jehel plovákových komor vstřiků potrubí a jiném. Vodní skútr je vůbec kapitola sama pro sebe Co se odvětrání týče. Před každou jízdou se má sundat sedlo nechat odvětrat a zkontrolovat . Ani fabrické technolobie nejsou dokonalé. https://m.youtube.com/watch?v=eYswphaxCf8
  5. Taky jsem si z toho nechal vyrobit potah slunečníků. V podstatě materiál co používají kamiony a návěsy. Je to nezničitelné, ale blbě to dýchá. Takže každopádně na lodi přemýšlet na odvětrání. Na loď jsem si nechal udělat za 35 000,-plachtu z originál materiálu a do toho při každém větším dešti teklo. Kamarád si z toho (kamionového)nechal udělat loď a ani nekápne. Udělal odvětrání a je v pohodě.
  6. Každopádně opískovat. Hempel je nejlepší ale také drahy proto když už to budeš dělat tak ať to chvilku vydrží.
  7. Jak říkám pokus o EGR. Vyhodit zaslepit. Mercruiser to nemá a taky jezdí.:D
  8. Tak si myslím že to tam vůbec nemá být. k tomu filtru sání má jít oddech klikové skříně To je ta hadice pod tím na víku ventilů. Tohle vypadá že se někdo pokoušel vyrobit EGR ???? proto je ten motor asi taky celý černý.. A jak to máš na druhé straně?
  9. Je to o tom že se u nás zákony tak rychle mění že je člověk nestačí ani vstřebávat. Před pár lety jsem přihlašoval loď (již evidovanou v ČR)Kde bylo tažné na lyžování zapsáno a oni mi ho vymázli s tím že bez rampy to nejde.
  10. Viděl jsem v praxi jak řídil asi tak 10 letý kluk pod dozorem zřejmě tatínka. Policie zastavila zkontrolovala doklady a on jel dál.
  11. Ano musí. Musíš mít rampu a nebo vodní skútr ten má většinou hák z výroby. Jen těch oficiálních míst na lyžování je hodně málo. Já musím projet skoro celé Slapy přes dvě omezení v kluzu abych se tam dostal.
  12. Na parkovišti před restaurací asi ano.
  13. Jbenda

    stavba lodi

    Jaký má být rozměr u takzvaného malého hausbotu?
  14. Jbenda

    stavba lodi

    No už když mi dělali kolaudaci hausbotu tak tvrdili že žádný karavany a podobné ( hrůzy na vodě) na plovácích nepovolují :) Jinak narýsuj projekt skoč na plavební zprávu a oni ti řeknou co je ještě dalšího potřeba. Rozhodně nezačínej stavbu, když nevíš zda ti to schválí. Mě to schválili celkem bez problémů a domů přišel dopis s číslem schválení. Pak se jen domluvíš kdy a kam přijedou na kolaudaci a přidělí ti číslo plavidla. Jsou tam celkem fajn lidi . Když nebudeš vymýšlet blbosti myslím že nebude problém. Z jakého materiálu budou plováky? Vím že na Molo jsem nesměl použít ocelové.. ale jak je to u hausbotu nevím.S MOLOEM je celkově daleko více byrokracie a úřadů na povolení.
  15. Jj. Taky jsem se včera vším ,ale nejdou ani po tom zkopírování odkazu.
×
×
  • Vytvořit...