Tak abych Vám to kluci taky trochu ztížil???? tak dejte pozor na Hondu CRV pokud byla v prvním stupni výroby homologována na N1 tak ani není možnost zápisu spojovacího zařízení a není možnost přestavby na M1. V TP nejsou zapsány hmotnosti !!!! Takže hlavně při nákupu vozu zkontrolujte zda vůbec smí ten konkrétní automobil vůbec něco tahat. Jinak pokud je vůz homologován ve druhém stupni výroby(přestavba např. dealerem nebo dovozcem) tak by měl mít dva výrobní štítky. A pak to lze přestavět zpět na M1.
Mně vždy z NL napsali, že loď váží 3,5t a když jsem to probíral s majiteli podobných lodí tak jsem byl zhruba na 3,8t bez náplní(voda+nafta) Je to můj sen, ale potřebuji ještě navíc uzavřený okruh chlazení. Chci plout i v zimně.
Ahoj, záleží co za barvy(laky) na to chcete použít, potom mohu poradit. Já používám Le Tonkinois a mají i základ, ale nevím jak velkou loď chcete natírat a jak jste na tom s topením v dílně. Jinak tento lak trochu déle schne. Ale výsledek za to stojí.
Co kondenzát v odpojovači? To je tak jediné co mne napadlo, je to prý blbuvzdorné, ale !! Nebo ještě změřit zda není něco napojené natvrdo na baterku a takové čerpadlo dokáže vycucnout baterku za týden, brácha měl v lodi čerpadlo které běželo co 5 minut i naprázdno, po měsíci neježdění to bylo kaput a to baterka byla nová i loď.