skodavrs
Uživatelé-
Počet příspěvků
262 -
Registrace
-
Poslední návštěva
skodavrs's Achievements
Nově registrovaný (1/14)
0
Popularita
-
mám zkušenost, že benzín odejde dřív než nafta. pravda, mám v lodi starou klasiku DAF TD 513, 6,3l, 160 hemelek, ta sežere všechno i naftu běžně po roce i dýl. Ale pila Stihl odmítla žrát benzín starej 4 měsíce - a to sem se teda dost divil. u tý pily to nebylo benzínem, ale tím, že ti zkondenzuje voda v plovákové komoře a proto máš problém, pokud nejdříve plovákovku vypustíš, tak uvidíš, že nastaruješ hned. Měl jsem to samé u motorky Husqvarna - závodní enduro cca po 2 měsících už jsem nenastartoval, po vypuštění plovákovky okamžitě. Je to konstrukcí karburátoru, nevím přesně co na to má vliv, ale je to tak.
-
koukám, že jsi uvažoval o tom regalu 2250 co je na prodej za slušný peníz.
-
všichni staví z komponent Knott nebo Al-Ko, tak to prostě je. Stavěl jsem vlek cca 3 roky zpátky, takže to mám ověřené.
-
jiné nápravy než Knott a AL-KO nejsou v čR homologovány tedy není možné postavit vlek z jiných komponent než od zmiňovaných výrobců. Jinak oba systémy jsou totožné tedy jakmile couvnete, tak se brzdy odepnou. Toto také požadavek EU na brzděné nápravy jiný systém použít nelze. Bavím se samozžejmě a aktuální situaci a ne o tom co bylo před 20 lety.
-
tak tomu pak nerozumím. Já mám cca 1200kg a logicky když máš max otáčky motoru stejný a stoupání 21 tak to přece nemůže udělat jen tvar trupu lodě? Pokud ti to jezdí tahle tak bych nic neměnil.
-
to Sullaco: no nevím co jsem tak četl tak V6 jezdí tak 70+, 5,7 v takhle malým člunu jo ta dá těch 90+, ale kdo ji tam má? To ti to fakt jezdí 72 podle GPS? Nechápu mě to jede max 62 a to teda dost dlouho trvá. Vrtuli mám 20 čtyřlist a otáčky při max 4800-4900. Jak to máš těžký?
-
nechci být rejpavý ale komu to jede 80+?, takových tu moc nebude
-
jo díky, byl jsem dnes obhlédnout a našel jsem pěkný sjezd v Dolních Beřkovicích a jsou tam i mola, tak to zkusím tam. Kam se mám vydat nahoru tedy Labe popřípadě Vltava nebo dolů na štětí? Je tam něco k vidění? Jde mi o vyjížďku na cca půl dne. díky všem
-
kde v Mělníku spustit člun ideálně s molem poblíž. díky
-
doporučuji koupit přes firmu http://www.dovozusa.cz/ mám s nimi jen dobré zkušenosti. Vše platíš v CZK a dopředu ti sdělí kolik to bude stát, takže není problém. Jinak přes ně mě to vyšlo levněji než kdybych si to objednával sám.
-
díky, dovolenou si určitě užijeme ono to stejně není a nebude o velkém ježdění jelikož malému je teprve 9 měsíců, ale každopádně se mu to na lodi líbí. Jinak změna je při startování jelikož sytič na weberu funguje na rozdíl od origa. Volnoběžné otáčky drží furt stejně což u originálu také nebylo vždy v pořádku. S origo karburátorem jsem měl vždy problém, stejně tak jako máte všichni, když po delší době vyjedete a přidáte plyn karburátor se jakoby zahltil a až potom vyrazil. Tento problém u mne vždy zmizel po cca dvou dnech ježdení a fungovalo to normálně. Na weberu jde vše ok i motor lépe- vyrovnaněji běží. Jediné co není ještě ok a kde vidím možnost zlepšení je, že karbec je nyní nastaven tak aby fungoval co nejlépe, ale ne tak jak má být. U Webera se nenastavuje volnoběh šroubem plynu, ale šrouby na bohatost směsi a to v mém případě nejde. Mám tedy volnoběh cca 3 otáčky šroubu plynu a má být max 1/2 otáčky pak již dochází k plnění benzínem z hlavních trysek což je špatně jelikož poměr směsi v rozmezí otáček cca do 2800 není ok. Znamená to tedy, že je potřeba dát větší volnoběžnou trysku aby to fungovalo jak má. Nejspíš budu ještě řešit i ten tlak paliva jelikož weber je na to dost náchylný. Tohle všechno, ale budu řešit až doma, že to jezdí a ne hůř než s origo karburátorem. Já jsem byl zvědavej jestli ten weber bude tak dobrý jak jsem si přečetl, kdybych ho nekoupil, tak by mě to zase furt hlodalo v hlavě. Bohužel jsem před dovolenou nestíhal a vše bylo na poslední chvíli, což nikdy není dobře. Takže i instalace karburátoru probíhala 2 dny před odjezdem a zkouška na vodě samozřejmě nebyla, ale i kdyby byla tak by to nic nezměnilo. Až se vrátím, tak to doma v klidu doladím a na Labi odzkouším a na příští rok to bude vyladěné a to už malému budou skoro dva, takže to už bude jiné ježdění. Důležití je si najít na tom to pozitivní. Já tvrdím, že každá zkušenost i ta zdánlivě negativní je dobrá. Jinak samozřejmě děkuji všem, kteří se mi snažili pomoci.
-
bootcentrum nebudu komentovat a jeho rádoby chytré komentáře, které nejsou vždy zcela pravdivé. Nakonec přijel místní specialista na Mercruisery a už to šlape. Chyba byla celou dobu v sytiči. Nenapadlo mne, že to to nastavení mohlo mít tak fatální vliv. Další problém byl v tom, se chcípáním motoru při otáčkách 1200-1800, že weber má připojení podtlaku a origo karbec má připojení na hadičku z pumpy, která je pouze kontrolní pokud by propouštěla membrána. Na webru je tedy nutné tento port na vacum zaslepit a hadičku z pumpy není kam připojit. Tímto se vyřešil problém motoru v těchto otáčkách. Ale nejdřív mi servisák tvrdil, že to tam má být zapojené, že to ničemu nebude vadit a pak se ukázalo, že jsem si myslel správně, že je v tom problém. Takže teď to jezdí i startuje v pohodě, ale přesto není karburátor nastaven dle manuálu výrobce, ten udává, že šroub na volnoběh může být otočen maximálně na 1/2 otáčky pokud je víc což v mém případě je, tak je nutné karburátor přetryskovat aby se dosáhlo správného výkonu. Takže to doma leště budu muset poladit, ale nyní to jede minimálně jako s origo, takže ok a pak se uvidí. Každopádně jsem rád, že jsem se zase musel vrtat v lodi a že jsem další poznatky moudřejší. Do servisu bych to rozhodně nedal aby mi namontoval nějaký dle jejich slov skvělý karburátor, rád si věci tohoto typu dělám sám. Důležité je, že je problém vyřešen a můžu jezdit.
-
jedna věc je seřídit a druhá věc je aby s vůbec motor rozběhl. Teď jsem tu měl mechanika z mariny, karburátor jsem předtím otevřel odpojil přívodní hadici benzínu zkouknul trysky, vše bylo samozřejmě čisté a znovu zkompletoval. Když dorazil mechanik, tak jsem nastartoval motor okamžitě a běžel cca 5min. pak jsem motor vypnul a už jsme ho nenastartovali. Podle mě je problém v příliš vysokém tlaku benzínu a neumožňuje karburátoru správně fungovat. Jakmile se natlakuje, přestane správně fungovat. Hledal jsem kolik dává origo pumpa někde píší, že naměřili klidně 9psi i více. Takže odpoledne jedu koupit regulátor tlaku benzínu a uvidíme. Jinak odpoledne má dorazit ještě jiný mechanik specialista na Mercruiser tak uvidíme co s tím, ale problém je, že tento karburátor je nestandard a nikdo pořádně neví co všechno může být problém.
-
Tak vidíš jaké dáváš zkreslující informace,ted jsi o řád jinde! V jednotkách PSI je to O.K. Ale jeden z důležitých úkonú je změřit skutečný tlak,zda odpovídá požadavkům pro karbes! AC pumpy se taky poškodí a dávají nízký a nepravidelný tlak a nebo taky příliš vysoký-obé je špatně. ke každé AC pumpě je možno dát ještě přesný reg.tlaku,stavitelný, ale pro tvoje amaterské ježdění je to vcelku zbytečné,ale když bys na tom trval-mám skladem.Na jednom tvém odkazu na karbes Kit Weber byla cena cca 500 USD - to jsi za to vyhodil tolik peněz? bootcentrum díky za info ale trochu jsi mě spletl ty na začátku tohoto vlákna jsi mi psal že pumpa dává 4bar tak jsem nějak nad těmi jednotkami nepřemýšlel. Každopádně pokud bys měl pravdu a pumpa dávala 4bar tak pak by to pro karburátor stavěný na 3,5 psi nebylo ok. Kolik tedy origo pumpa dává tlaku? Jinak já jsem v HR a nejezdím, takže to potřebuji vyřešit tady. Ano dal jsem za tento kit něco kolem 12tis. kč.
-
tak jsem teď našel na nějakých amerických forech, že pokud je tlak od pumpy větší jak 3,5 psi tak nejde motor pořádně nastartovat. Takže by to mohlo být ono. Kolik tlačí origo mechanická pumpa?