Přejít na obsah
Plavidla.cz

Stanley

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Stanley's Achievements

Nově registrovaný

Nově registrovaný (1/14)

0

Popularita

  1. Dobrý tip, pán je akční, snad se domluvíme, díky
  2. Pro mě to není jednodušší, přívěs ještě nemám přihlášený na DI, a když si vzpomenu na cestu z UK do Itálie, už se mi do toho nechce vůbec...navíc od 1.12.11 kotvím v nové maríně a potřebuji tam, přeplout po vodě... A pro tebe by byl problém jet tam se mnou - případně sám, pokud nechceš jezdit s někým jiným?? Praxe 35 let je více než dost, navíc je tam poměrně jednoduchý motor z 95 roku...bez elektroniky
  3. Ahoj chlapi, potřeboval bych info, zda někdo neznáte šikovného mechanika, který je ochoten se mnou zajet do Itálie a opravit chlazení motoru (nejspíše bude přicpaný přívod vody) a taky možná výměnu těsnění pod hlavou - asi jsem to přehřál...při zahřátí motoru zdechne a už nejde nastartovat až zase když schladne... Autem ho odvezu tam i zpět, nářadí naložím, spaní zajistím, odměnu vyplatím... Díky za tipy, mám Merdruiser 5,7 l, V8
  4. Máš nějaké konkrétní zkušenosti s přihlášením v Německu? Dovezl jsem si loď z Anglie, kde jsem ji chtěl nechat registrovanou, protože žádné technické prohlídky nedělají - jenže když jsem loď zakotvil v Itálii, ozvali se z registrac v Anglii, že po mě chtějí něco jako odborný posudek (Survey), že tam starý nenašli a musí to dělat certifikovaná firma z Anglie. A tím jsem v koncích, protože vézt loď zpět do Anglie je bláznovství a v Itálii to nikdo nedělá...tak mě napadlo to Německo - je mi jedo jakou vlajku budu mít na zádi...popř.pokud někoho napadá nějaké řešení...
  5. Děkuji všem za rady, speciální líh určit kupovat nebudu - takže koupím klasiku. Co se týče rozvodu 220V, bývalý majitel mě ujišťoval, že je všude jen 12V - mám ji krátce, kotvím ji v Itálii, tak to zkoumání tochu trvá. Vezmu si příště měřič a všechny zásuvky proměřím. Co se týče měniče, mám už dlouho v garáži jeden nepoužitý, který měl být původně na klimatizaci, ale jaksi to nedával.... To Bootcenturm - pokud budu potřebovat, určitě se ozvu, díky za nabídku
  6. Nemáte někdo typ, kde koupit mikrovlnou troubu na 12V? Nechci po lodi roztahovat rozvod 220V kvůli bezpečnosti, i když by to bylo asi levnější....a ještě dotaz k vaření - do lihového vařiče můžu nalít jakýkoliv líh? Nebo se mám pídit po nějakém speciálním? Nemám k lodi žádný manuál, tak musím vše zkoušet metodou pokus - omyl.
  7. Tento server znám, chtěl jsem ho využít, když jsem hledal marínu v Itálii, kde bych šoupnul loď - jenže - nikde jsem tam nenašel odkaz na web maríny ani e-mail... :-( možná jsem špatně koukal, nevím, nakonec jsem našel jiný server, kde kontakty jsou. http://portfocus.com/
  8. No nakonec to dopadlo tak, že bude celý rok na vodě. Suchý dok byl stejně drahý, jeřáb v ceně, jenže mi jaksi zapoměli říct, že za každý den, kdy bude na vodě, budu platit dalších 40€ vzhledem k tomu, že plánuji být na lodi min. 45 dní v roce, by se mi to hodně prodražilo. Možná že se v maríně přes léto domluvím, vytáhnu to v zimě na vlastní přívěs a nechám v maríně...to je ještě budoucnost...přes mail se mi s nimi špatně píše, moc anglicky neumí...ale díky za názory, rád se něčemu přiučím a získám přehled.
  9. Detaily úplně neznám, nevím, jestli mi ji spustí předem...to budu teprve zjišťovat, ale spíše sy myslím, že ne. Plánuji být na vodě častěji, jenže antifouling není nový, tak teď nevím...navíc ono by se nejednalo o léto ale celý rok, takže i v zimě, lo´d už tady tahat nebudu nechám ji tam.
  10. Potřeboval bych poradit, od února budu kotvit v Itálii a mám dvě možnosti za stejnou cenu: 1, suché kotvení - loď bude v mé nepřítonosti v suché maríně, napojena na el.energii s čerpadlem a kdykoliv přijedu loď mi dají na vodu. V ceně je neomezené množství úkonů jeřábu, po vytažení z vody je v ceně umytí. 2, klasické kotvení - celoročně na vodě, elektřina, voda. Jeřáb si platím extra. Co by jste si zvolili jako lepší variantu - pro loď i pro mě?? Díky
  11. Tak to je pro mě novinka, o které jsem nevěděl. Na předchozím člunu (Bayliner 1851) mi pumpa sama nespínala a stalo se mi, že po prudkých lijácích jsem měl dost vody v motorové prostoru...tak to si pohlídám, díky. Ahoj každá bilge pumpa je napájená přímo z baterky přes pojistku takže když i vypneš /odpojíš/hlavním spínačem akumulátory tak je pumpa stále napájena.Má svůj plovákový spínač když dosáhne voda v motorovém prostoru hladinu tak sepna a když je vyčerpána tak vypne.Je dobré při ponechání lodě někde bez dozoru /cizina- tam se Ti na ní každý vybodne/tuto funkci občas na ostro vyzkoušet.Do čerpadla se může dostat nějaký bordel a seknout plováček.Než by si toho někdo všiml,že je divně nakloněná tak máš pod vodou startér a ostatní.Než jí dávám na vodu a vezu na sezónu tak po odzimování zašroubuji vypouštěcí šroub na zrcadle napustím trochu vody do prostoru motoru a nechám to vypustit bilge pumpou. Pak co tam zůstane,pumpa vše neveme vypustím přes vypoušťák v zrcadle.
  12. Možná je to mimo mísu, ale ty máš pumpu puštěnou stále nebo tam máš nějaký spínač, který sepne, když tam nateče voda? Letos budu kotvit celoročně v Itálii, budu tam mít i elektřinu,ale nevím jestli stálým sepnutím pumpu nepoškodím...
  13. Tak odkaz pomohl, už jsem tři maríny obeslal, tak uvidím :-) .....Díky Nejlepe asi na netu zkus to tady : http://www.1yachtua.com/medit-marinas/italy/it-marina.htm
  14. Nevíte kde sehnat seznam marín v Itálii, nejlépe v okolí Trieste??
  15. Ahoj, dostal jsi nějaké info o těch jezerech v Polsku?? Letos jsem se vrátil z Oravy a příští sezónuch bych se nebránil Polsku....
×
×
  • Vytvořit...