Přejít na obsah
Plavidla.cz

BISMORA

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

BISMORA's Achievements

Nově registrovaný

Nově registrovaný (1/14)

0

Popularita

  1. Děkuji za radu, v pátek obrousím a představím výsledek.
  2. Ahoj, co myslíte jsou tyto zinkové anody již zralé na výměnu nebo ještě sezónu na moři vydrží?
  3. Ahoj, děkuji všem za odpovědi. Rychlost mám pořešenou GPS plotrem a také aplikací v telefonu. Jen jsem chtěl mít všechny přístroje funkční.
  4. měl bych další dotaz ohledně nefunkčního rychloměru na mém člunu. Mám po pravidelném servisu lodi …..jednou z mnou avízovaných závad byl nefunkční rychloměr. Servis se dle mě na závadu ani nepodíval a při mém dotazu jestli se podařilo opravit mě bylo řečeno nefunkční budík...… tak jsem se do problému pustil sám. Začal jsem od Znáhonu, kde jsem v čele jeho spodní části našel malou dírku. Šel jsem tedy dál a našel na zetku hadičku, která vedla transomem dále do lodi. V ní jsem našel tuto hadičku se spojem. ten jsem rozdělal a do obou konců fouknul. Směr k budíku po fouknutí (a šlo to těžko) se ručička rychloměru pohnula.... vyfouknul jsem rychlost 25... fouknutí směrem k zetku nic..... A nyní k dotazu.Funguje rychloměr tak, že loď když pluje dopředu se do dírky tlačí voda ta stlačuje vzduch a ten pak přes nějaky mechanismus přenáší tento tlak na ručičku rychloměru? Tzn. čím loď pluje rychleji tím je vzduch více stláčen a tím pak rychloměr ukazuje více? nebo je tato má úvaha zcela mylná? a ještě se chci zeptat než se pustím do profouknutí trubičky není po cestě nějaká, mě ukrytá součástka, abych jí nepoškodil? P.S. omlouvám se za mé možná hloupé dotazy.... ale došla mě již trpělivost se servisy a rozhodl jsem se do této problematiky více proniknout. Již si dokážu motor zazimovat, odzimovat, seřídit karburaci, opravit si nefunkční řízení, opravit hydraulické válce trimu, vyměnit veškeré náplně a to díky tomuto skvělému fóru kde jsem načerpal spoustu užitečných informací za to všem moc moc díky
  5. tak jsem se právě vrátil z garáže, kamárád co mě čistil karbec mě pošteloval něco v karbecu a problém odstraněn ……..hurá Děkuji.
  6. Ahoj, děkuji za Vaše odpovědi. To co uvádí Anachy vyzkouším jestli se výše popsaný problém projeví. Je fakt, že pumpu jsem rozdělanou neměl, nevím jak moc je tato součást motoru náchylná na případné selhání rozdělám ji a uvidím. Každopádně díky za typ. K radě Davida když jsem po chcípnutí motoru zvýšil volnoběžné otáčky tak se po čase situace opakovala a motor za nějakou dobu cca 5-8 min chcípl taky. No a když motor je již zahřátý tak znovu již startuji bez pumpování benzínu a bez přidání.
  7. Zdravím všechny na fóru Plavidla CZ, před pár dny jsem se dotazoval na karburátor mého motoru volvo penta GLP-e 3,0 a bylo mě skvěle odpovězeno a ještě jednou díky. Ptal jsem se na karburátor z důvodu jiného. Myslel jsem si že součást karburátoru (sytič ), na kterou jsem se ptal mé problémy vyřeší..... bohužel se tak nestalo. Můj problém přetrvává a je tedy následující. Když startuji studený motor tak přidám trochu plynu otočím klíčkem motor naskočí hned držím cca 2 min vyšší otáčky motoru cca 1200 pak plyn stáhnu a motor spadne do volnoběžných otáček cca 700. Bez problémů si klape, ale za cca 4-6min bezproblémového chodu najednou zdechne. Nastartuji znova již bez plynu motor běží ve volnoběžných otáčkách a situace se opakuje. Když je motor zahřátý na 80C a slyším, že chce zdechnout tak přidám plyn stáhnu ho zpět na volnoběh tak se chytí … zase si nějakou dobu bez problémů klape a pak zase zdechne. Vyměnil jsem svíčky, palivový filtr vyčistil karburátor zprovoznil sytič pošteloval volnoběh a pořád nic. Ještě mě napadá poštelovat předstih,. Věděl by někdo na fóru jak na tomto typu motoru ten předstih nastavit. Jedná se mě o konkrétní údaje k nastavení. Manuál k tomuto motoru bohužel nemá. Děkuji za odpověď
  8. mockrát děkuji, měli jste pravdu. Dal jsem na radu Davida a šel po plusu a našel jsem prodřený drát. Dnes jsem to opravil šťáva tam jde. Topné tělísko nahřeje pásek a ten pak přes táhlo otevírá klapku v karburátoru. Po vypnutí motoru a jak postupně chládne bimetal tak se klapka pomalu zavírá. Ještě jednou díky.
  9. dobrý den mám prosbu zda někdo neví co je to za součást karburátoru viz. foto šipka. Vedou k tomu dva dráty. Myslel jsem na nějaký elektromagnet, který ovládá klapku v karburátoru. Po rozdělání je tam kus plíšku a pružina. Při nastartování jsem zkoušel zda do této součástky jde el. proud a …. nejde přesto motor funguje …. jde s tím po povolení několika šroubků otáčet do tří různých poloh. Avšak stále mě uniká význam tohoto dílu. Poraďte prosím. Děkuji picture url
×
×
  • Vytvořit...